Пришел ответ!
Thank you for your email of February 19, 2016.
Please accept our sincere apologies for replying in English.
Also, we sincerely apologize for the inconvenience caused by this issue. However, unless we actually examine your vehicle, we cannot decide anything. Moreover, all matters concerning Toyota products in Russia are handled by the following distributor, to which we have taken the liberty of forwarding your email for their attention. You are therefore kindly requested to contact them for their answer.
< OOO TOYOTA MOTOR >
Phone: 8 800 200 57 75
Thank you for your continued patronage.
Best regards, TOYOTA MOTOR CORPORATION
Вчера заезжал в Тойоту, говорю зафиксируйте что обращался.
Мне в ответ, так нельзя, надо заполнить заказ-наряд и осмотреть машину. Стоимость до 1000 рублей.
Что там смотреть то на 1000 рублей? Вот машина, вот люк, вот резинка отвалилась.
Запчасти нет, только с люком.
У нас мол такие условия. Можем вам выписать запчасть (люк), но это без установки нигде фиксироваться не будет.
Правы ли они? Кто знает? Игорь что скажешь?